Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

"Si les dades són positives, s'anirà desescalant", ha assegurat el portaveu, Iago Negueruela, i ha assenyalat la importància d'abordar una desescalada "pautada"
Imatge d'arxiu. /EFE
16“Si les dades són positives, s’anirà desescalant”, ha assegurat aquest dilluns el portaveu del Govern, Iago Negueruela, respecte a la revisió de les restriccions anticovid que estaran vigents a partir de la setmana vinent.
El portaveu ha avançat que està previst que divendres que ve s’autoritzi que des del 15 de març puguin reobrir les terrasses de bars i restaurants a l’illa d’Eivissa i que a Mallorca es permeti l’ús limitat de l’interior dels establiments de restauració.
Negueruela ha subratllat la importància d’abordar una desescalada “pautada” per a evitar que, com va passar en les anteriors fases de la pandèmia, una relaxació excessiva de les limitacions de mobilitat i reunió imposades a la població derivi en una nova onada, més perillosa ara donat el predomini de la variant britànica del coronavirus, més contagiosa.
També la presidenta, Francina Armengol, ha confirmat que es rebaixaran les restriccions a poc a poc si la situació sanitària millora i que es valorarà la possibilitat de permetre a les grans superfícies comercials obrir els caps de setmana.
El comitè autonòmic de malalties infeccioses insisteix en una desescalada lenta per continuar amb les bones dades d’ara i evitar que la pandèmia revifi passats 15 dies. Segons explica el portaveu, Javier Arranz, que, això sí, s’estudia afluixar una mica les restriccions, sobretot a l’illa de Menorca.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar