Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

La informació es farà pública després d'esclatar la crisi dels contractes de MÉS a Garau
El Govern de les Illes Balears publicarà els detalls de tots els contractes sobre estudis tècnics i enquestes que s’encarreguin a empreses externes amb l’objectiu de retre comptes i garantir que la informació sigui més oberta i transparent.
La informació que es publicarà aviat en el portal de Transparència, després que el passat mes d’abril esclatàs una crisi dins l’Executiu per l’adjudicació de contractes menors d’algunes conselleries de MÉS al seu ex cap de campanya Jaume Garau.
En una entrevista a l’Informatiu Cap de Setmana d’IB3 Ràdio, la directora general de Bon Govern, Montserrat Berini, ha confirmat que el dispositiu informàtic ja està llest.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç