També demana que Pedro Sánchez es reuneixi amb Marga Prohens
El Govern ha rebutjat, aquest divendres, les intencions del Govern central de recórrer la llei de simplificació administrativa. Ho ha fet el portaveu de l’executiu autonòmic, Antoni Costa, durant la seva compareixença, després del Consell de Govern, qui ha afirmat que l’executiu autonòmic no acceptarà “amenaces” en aquest sentit.
Costa ha criticat al ministre de Política Territorial i Memòria Democràtica, Ángel Víctor Torres, per visitar aquest dijous Palma, sense entrevistar-se amb representants del Govern. En aquella ocasió, el ministre va advertir que presentaria un recurs d’inconstitucionalitat contra la llei balear de simplificació administrativa.
D’altra banda, ha exigit que el cap de l’executiu central, Pedro Sánchez, es reuneixi amb la presidenta balear, Marga Prohens, quan viatgi a Palma la setmana vinent, amb motiu del seu habitual despatx estival amb el rei. Antoni Costa ha assegurat que “seria una vergonya” no fer-ho.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada