Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
En els pressupostos de l'any que ve, es preveu destinar la recaptació de l'ITS íntegrament a despeses COVID
La Federació Empresarial Hotelera de Mallorca demana la supressió de l’Impost de Turisme Sostenible (ITS) perquè “minva la competitivitat de la destinació, especialment en temps de crisi i, a més, ja no compleix la finalitat per la qual es va crear”.
En els pressupostos de l’any que ve, el Govern preveu destinar la recaptació de l’ITS íntegrament a despeses COVID. Per això, la Federació hi ha presentat al·legacions. Entenen que una part es destini de nou a “hotels pont” o controls extra però troben que això s’havia d’acordar a la Comissió d’aquest impost.
Per la seva banda, el portaveu de l’Executiu, Iago Negueruela, ha reclamat “responsabilitat” FEHM i ha assegurat que destinar part de la recaptació a despeses Covid és necessari per salvar l’economia.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada