Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L’anterior secretari d’Estat de Medi Ambient va emetre dues resolucions exigint el pagament de les dues plantes
63
El Govern demanarà a la nova Ministra de Medi Ambient, Teresa Ribera, una solució política al conflicte judicial que tenen totes dues administracions sobre el cost de les dessalinitzadores de Ciutadella i Santa Eulària des Riu. L’anterior secretari d’Estat de Medi Ambient, Pablo Saavedra, va emetre a finals de 2016 dues resolucions en les quals exigia al Govern el pagament de 46 milions d’euros relatius al cost de construcció de les dues plantes. Una decisió que ha causat un gran rebuig a l’executiu balear i que s’ha portat als tribunals per tal de dirimir quina administració ha d’assumir aquest cost.
En declaracions a IB3 Ràdio, la presidenta del Govern, Francina Armengol, confia que el canvi de govern espanyol serveixi per trobar una solució satisfactòria per a les Balears tot i que reconeix que és complicat perquè la tramitació judicial ja s’ha iniciat.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments