Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La Unió Europea està elaborant un reglament per regular-ho i el Govern de les Illes vol que les seves al·legacions siguin tengudes en compte
Més transparència per a més regulació. És el que reclamarà el Govern de les Illes a Brussel·les davant l’elaboració d’un reglament de l’oferta de plataformes digitals de lloguer turístic. Segons l’Executiu, la primera proposta ha estat insuficient. En primer lloc, pel que fa a les sancions i a la potestat de les autoritats locals per imposar-les.
Així mateix, a partir d’aquest dimarts, el conseller de Model Econòmic, Iago Negueruela, i la consellera d’Hisenda, Rosario Sánchez, iniciaran un seguit de reunions amb diferents càrrecs, tant de la mateixa Comissió Europea, com d’empreses turístiques, per reclamar que les grans plataformes com Airbnb o Booking tan sols puguin publicitar pisos turístics que compten amb l’autorització de Turisme. La principal demanda és agilitzar l’intercanvi de dades entre els estats membres per identificar-hi l’oferta il·legal i evitar que arribi a les plataformes de lloguer.
En aquest moment, Brussel·les està elaborant un reglament per regular-ho i el Govern vol que les seves al·legacions -que ha ha presentat- siguin tengudes en compte. La intenció és que aquesta nova regulació pugui ser aprovada durant la presidència espanyola de la Unió, que començarà el primer de juliol i s’allargarà fins a final d’any.
Negueruela ha explicat que lamenta la forta pressió que fan les plataformes de lloguer turístic. Tot i això, el també portaveu del Govern ha dit que territoris com Balears, Amsterdam o Berlín fan pressió perquè hi hagi un canvi normatiu.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata