Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El 2023 pretenen cobrir un 25% de la demanda amb energia renovable
174
La implantació d’energies renovables és la gran assignatura pendent a les Balears. El Govern considera necessari accelerar el ritme per cobrir un 25% de la demanda l’any que ve i, d’aquesta manera, assolir els objectius fixats per la llei de Canvi Climàtic.
En el darrer trimestre de l’any passat es va cobrir el 5,3% de la demanda, enfora de l’objectiu per al 2023. Però asseguren que la fita serà factible amb els projectes que hi ha en marxa i amb l’ajuda dels fons eurpeus.
El que s’ha disparat és l’autoconsum. S’ha multiplicat per 9 respecte al 2018. Només en el darrer trimestre de l’any passat es varen muntar un 34% més d’instal·lacions tant a nivell particular (que és on més s’ha notat l’augment) com entre les empreses.
En paraules del conseller de Transició Energètica, Juan Pedro Yllanes, “això demostra la gran acollida i la consciència que té la ciutadania de les Illes Balears davant un fenomen com és el canvi climàtic”.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada