Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Hisenda especifica que esperarà al dictamen d'experts en reforma fiscal
El Govern central rectifica el seu pla de suprimir la reducció fiscal per la tributació conjunta de l’IRPF. Així ho aclareix avui el diari “El País”. Hisenda especifica que esperarà al dictamen d’experts en reforma fiscal després de rebre les crítiques de l’oposició.
La mesura hauria beneficiat dos milions de llars. Amb aquesta reforma, el govern pretenia fomentar la incorporació de les dones al treball. A més, ve recollida en el Pla de Recuperació remès a Brussel·les.
L’Autoritat Fiscal va elaborar l’any passat un informe sobre els beneficis fiscals del sistema tributari espanyol en el qual repassava els avantatges i inconvenients d’aquesta reducció en l’IRPF.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"