Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Aquesta tasca d'informar va començar en desembre amb tres treballadors
El Govern ha reforçat el dispositiu d’informadors COVID a les Pitiüses. En aquests moments a Eivissa hi ha 20 informadors que, en grups de dos, es dediquen a informar tant pel carrer com a les terrasses de la normativa vigent envers la COVID-19, així com recordar les mesures de prevenció individual i resoldre dubtes si escau.
Aquest dispositiu, que va canviant d’ubicació, funciona des del mes de desembre però no ha estat fins ara quan s’ha reforçat, coincidint amb l’arribada de Setmana Santa. Els informadors treballen en torns de dilluns a diumenge tant pel matí com a la tarda.
Recordem que, en aquests moments, a les terrasses es poden ajuntar fins a un màxim de 4 persones de dos nuclis de convivència.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor