Calendari de les eleccions generals del 29 de novembre
La campanya electoral començarà dia 13 de novembre
El torrent de sa Font presenta indicis de contaminació, però per ara no afecten la platja
El Govern ha requerit a Aena que l’Aeroport d’Eivissa aturi -com a mesura cautelar- els vessaments d’aigua depurada al Torrent de sa Font, que ha causat les darreres setmanes la presència de matèria fecal a la platja des Codolar.
La Direcció General de Recursos Hídrics ha recordat a l’Aeroport d’Eivissa que no té autorització per vessar aigües depurades al torrent i recorda que continua amb la tramitació de l’expedient obert fa un mes, tot i que encara no disposa dels resultats de les mostres recollides el 27 de juliol i l’11 d’agost. Al seu torn, el Consell d’Eivissa preocupa tant la capacitat de la depuradora de l’aeròdrom, la possibilitat de nous vessaments i les queixes pel mal funcionament dels banys de la terminal.
Després dels episodis de restes fecals detectades setmanes enrere, el torrent torna a presentar indicis de contaminació. L’Ajuntament de Sant Josep descarta que hagi arribat a la platja i, per això, la manté oberta al bany. Les analítiques a la platja fins ara són negatives i se’n continuen fent, la darrera avui mateix.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La campanya electoral començarà dia 13 de novembre
L’organització suspèn la competició arran de l’accident mortal i cancel·la tots els trams cronometrats pendents
Escorcollen almenys dos domicilis de Platja d'en Bossa en el marc d'una operació que es troba sota secret de sumari