Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La concessionària Eliance no ha complit totes les condicions tècniques que s'especifiquen en els plecs
Tot i les pròrrogues que s’havien concedit, l’empresa concessionària no ha aconseguit que els dos helicòpters de la flota tenguin els permisos per volar en condicions de molt poca visibilitat o amb dos comandants a bord. També s’ha retardat a l’hora d’incorporar noves aeronaus. L’IB-Salut sancionarà Eliance, que té 5 dies per al·legar, quan acabi tot el procediment. L’empresa acumula 5 expedients oberts.
Al Parlament, la consellera de Salut ha dit que demanarà comparèixer voluntàriament per explicar els detalls d’aquesta decisió. El PP, que denuncia que el Govern ha posat en perill usuaris i pilots, ja demana la dimissió del gerent del 061.
El sindicat de pilots SEPLA aplaudeix la rescissió del contracte amb Eliance i diu que les condicions tècniques que marquen els plecs són exemplars. També SATSE i SIMEBAL estan satisfets, però consideren que ha estat l’amenaça de vaga indefinida, anunciada divendres passat, el que ha fet decidir-se finalment a l’IB-Salut.
El Govern contractarà d’urgència dos avions, amb base a Mallorca i Menorca, i dos helicòpters per unir Mallorca amb les Pitiüses. Començaran a volar en les pròximes setmanes, mentre s’avançi en l’adjudicació del nou contracte del servei aeri sanitari.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"