L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La concessionària Eliance no ha complit totes les condicions tècniques que s'especifiquen en els plecs
Tot i les pròrrogues que s’havien concedit, l’empresa concessionària no ha aconseguit que els dos helicòpters de la flota tenguin els permisos per volar en condicions de molt poca visibilitat o amb dos comandants a bord. També s’ha retardat a l’hora d’incorporar noves aeronaus. L’IB-Salut sancionarà Eliance, que té 5 dies per al·legar, quan acabi tot el procediment. L’empresa acumula 5 expedients oberts.
Al Parlament, la consellera de Salut ha dit que demanarà comparèixer voluntàriament per explicar els detalls d’aquesta decisió. El PP, que denuncia que el Govern ha posat en perill usuaris i pilots, ja demana la dimissió del gerent del 061.
El sindicat de pilots SEPLA aplaudeix la rescissió del contracte amb Eliance i diu que les condicions tècniques que marquen els plecs són exemplars. També SATSE i SIMEBAL estan satisfets, però consideren que ha estat l’amenaça de vaga indefinida, anunciada divendres passat, el que ha fet decidir-se finalment a l’IB-Salut.
El Govern contractarà d’urgència dos avions, amb base a Mallorca i Menorca, i dos helicòpters per unir Mallorca amb les Pitiüses. Començaran a volar en les pròximes setmanes, mentre s’avançi en l’adjudicació del nou contracte del servei aeri sanitari.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues