Ha mort un home presumptament apunyalat en plena llum del dia a Platja d’en Bossa
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
Son quasi 500.000 euros de l'impost de turisme sostible que es dedicaran a fer front a la crisi
238
El Consell Insular de Menorca assumirà, finalment, amb fons propis la rehabilitació de les Torres de defensa de Sanitja i de Rambla. Tot plegat supera el mig milió d’euros. Gran part d’aquests diners el Govern ja els havia traspassat perquè es tracta de dos projectes de l’impost de turisme sostenible de l’any 2016.
Ara, però, el decret de mesures urgents per fer front a la crisi derivada de la pandèmia contempla que aquests diners tornin a estar a disposició de l’executiu autonòmic. El Consell de Menorca ha decidit tirar endavant igualment tots dos projectes assumint-ne el cost amb fons propis i malgrat algun ha resultat ser més cars del que s’havia previst inicialment.
Miquel Àngel Maria, el conseller de cultura de Menorca, considera que aquesta no hauria la manera de procedir d’una institució pretesament ‘seriosa’ com és el Govern. Sosté que el decret no hauria d’afectar els projectes a punt d’executar-se.
El projecte de Sanitja està a punt d’iniciar-se mentre que el de la torre de Rambla està pendent de licitació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
Demanen solidaritat entre els vaixells fondejats perquè deixin gaudir d'aquest fenòmen als qui l'observen des de terra
Després d'encetar-se dimecres a Formentera, aquest dijous ha arribat a Eivissa