Tal com està escrit ara mateix l'esborrany del decret de posidònia, les praderies de menys d'una hectàrea quedarien fora de protecció
La Conselleria de Medi Ambient es mostra disposada a modificar l’extensió mínima de les praderies de posidònia oceànica a protegir, ara fixada en un mínim d’1 hectàrea a l’esborrany del decret de posidònia que es troba des d’aquesta setmana en exposició pública.
Tal com està escrit ara mateix el document, les praderies de menys d’una hectàrea quedarien fora de protecció, és a dir, no es multaria els vaixells que fondejassin damunt les praderies de la mida aproximada d’un camp de futbol.
Així ho ha admès a IB3 Ràdio el director general d’Espais Naturals, Miquel Mir, que ha assegurat que tindran en compte aquesta i altres possibles modificacions de la nova normativa.
Terraferida és el col·lectiu que havia criticat aquest punt de l’article 2 del nou decret.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Es tracta d'un britànic de 40 anys