Ara va de bo, Ciutadella
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
Són multes per infringir el toc de queda i les reunions socials no permeses durant l'octubre de 2020 i el maig de 2021
Imatge d'arxiu.
165El Govern revocarà d’ofici les sancions interposades durant el segon estat d’alarma i retornarà automàticament els doblers d’aquells expedients que s’havien pagat. En total, segons l’Executiu, va obrir 1.800 expedients sancionadors, per infringir el toc de queda i les reunions socials no permeses, durant aquell període de la pandèmia -entre l’octubre de 2020 i maig del 2021- però que s’hauran de deixar sense efecte després de la sentència del Tribunal Constitucional (TC) que anul·la el segon decret d’estat d’alarma i la suspensió de quatre decrets autonòmics per part del Tribunal Suprem (TS).
De les 1.800 sancions n’hi ha que ja han estat pagades, d’altres en tramitació i d’altres que encara no s’havien tramitat. Aquells que ja han pagat aquest tipus de sanció no hauran de fer cap tipus de demanda davant l’administració ja que serà el Govern qui retornarà progressivament els doblers. Segons va assegurar la consellera de Presidència, Mercedes Garrido, dimarts al Parlament, ja s’està fent des del mes de desembre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància
Les primeres investigacions apunten que la víctima és un home de 30 anys resident a Llubí, localitzat a la Marjal en avançat estat de descomposició, i encara s'investiga si un accident de moto va ser la causa de la mort