Un home de 82 anys mata presumptament la seva dona amb una arma de foc a Puigpunyent
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases

La proposta d’ampliar el Parc de Cabrera de les deu mil hectàrees marines actuals fins a 90 mil sorgí d’Oceana, després d’estudiar la riquesa dels fons marins i la importància de la zona per a cetacis, tortugues i tonyines.
El govern de les illes arreplegà el guant i s’arribà a un consens amb el sector pesquer d’aquí, després de modificar lleugerament els límits de la proposta i de permetre-hi la pesca d’un petit grup de barques d’arts tradicionals de Mallorca.
El patronat al complet de Cabrera, amb pescadors inclosos, dona suport a la proposta actual d’ampliació. També Parcs Nacionals. El projecte però, està encallat a la Secretaria de Pesca des de l’estiu. Un informe atribueix pèrdues econòmiques importants per una quinzena de pescadors palangrers d’Almeria, que ara hi capturen tonyina i peix espasa. tall
De la secretaria de pesca han explicat avui a representants del Govern balear que, abans de tirar endavant amb l’ampliació del Parc de Cabrera, han d’analitzar un nou informe, aquest de l’Oceanogràfic, per aclarir si les pèrdues dels pescadors andalusos seran o NO significatives.
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar