El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La resolució es pren per tal d'evitar aglomeracions
Tot i que la Conselleria de Salut de les Illes ha ordenat el tancament dels negocis d’aquests punts de la Platja de Palma, l’ambient durant el matí al carrer de ‘la cervesa’ és de normalitat. Els locals d’oci i restauració estan oberts, però hauran de començar a tancar segons ordena la resolució que, a més, ja s’ha publicat al BOIB extraordinari i ja ha entrat en vigor.
Aquest és un dels punts calents on els turistes alemanys més surten de marxa. Els veïnats han contat a IB3 Notícies que els darrers dies s’han vist grans aglomeracions, amb persones que no respectaven la distància de seguretat i sense mascareta. Unes imatges que han arribat a les xarxes socials i als mitjans de comunicació i que el Govern vol evitar.
Un altre punt afectat per la resolució a la Platja de Palma és el conegut com a carrer del ‘jamón’ aquí però la majoria dels establiments no han reobert perquè superen la capacitat de 300 persones i, per tant, no poden exercir la seva activitat. Alguns treballadors d’aquests locals es lamentaven de què això ha afectat als seus llocs de feina, una reflexió que també han fet alguns veïnats
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran