La cantant Anna Ferrer, pregonera de Maó el 2026: “S’han de conservar els llocs de trobada”
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
La resolució es pren per tal d'evitar aglomeracions
Tot i que la Conselleria de Salut de les Illes ha ordenat el tancament dels negocis d’aquests punts de la Platja de Palma, l’ambient durant el matí al carrer de ‘la cervesa’ és de normalitat. Els locals d’oci i restauració estan oberts, però hauran de començar a tancar segons ordena la resolució que, a més, ja s’ha publicat al BOIB extraordinari i ja ha entrat en vigor.
Aquest és un dels punts calents on els turistes alemanys més surten de marxa. Els veïnats han contat a IB3 Notícies que els darrers dies s’han vist grans aglomeracions, amb persones que no respectaven la distància de seguretat i sense mascareta. Unes imatges que han arribat a les xarxes socials i als mitjans de comunicació i que el Govern vol evitar.
Un altre punt afectat per la resolució a la Platja de Palma és el conegut com a carrer del ‘jamón’ aquí però la majoria dels establiments no han reobert perquè superen la capacitat de 300 persones i, per tant, no poden exercir la seva activitat. Alguns treballadors d’aquests locals es lamentaven de què això ha afectat als seus llocs de feina, una reflexió que també han fet alguns veïnats
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
El canvi també suposarà la tornada de les 130 places d'estacionament, que seran gratuïtes
El Govern ha obert diligències perquè no és segura