Un mort i un ferit greu en un accident entre dos cotxes al Coll d’en Rabassa, a Palma
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
També es prohibeixen les festes i fires populars
El Govern tancarà els parcs infantils de les Illes per protegir els nins durant el començament del curs escolar. En una roda de premsa, la consellera de Salut, Patricia Gómez, ha anunciat que queden fora d’aquesta suspensió els espais que els ajuntaments han cedit als centres educatius perquè els utilitzin els docents. També es tancaran els locals d’oci infantil. Gómez diu que es vol evitar que, un cop acabades les classes, “els grups que han estat separats a les aules estiguin junts en un espai públic”.
Restriccions a gimnasos i prohibició de festes i fires populars
El Govern també estableix que als gimnasos hi hagi una distància de 4 metres quadrats entre usuaris. Quan es practiqui natació, l’espai haurà de ser de 6 metres.
A més, l’Executiu prohibirà les festes i fires populars i limitarà l’aforament de cinemes i teatres, al 50%.
Aquestes mesures que tenen com a objectiu frenar els contagis entren en vigor aquest dissabte i tindran una vigència de 15 dies. També es mantenen la prohibició de fumar al carrer i la limitació a grups de 10 persones, durant les reunions familiars.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Figura imprescindible del ball i la música tradicional pitiüsa i fundador de la Colla de Balansat