Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Els estadis oberts han de reduir l'aforament al 75%, mentre que els pavellons o instal·lacions interiors ho han de fer al 50%
El Govern redueix al 75% la cabuda dels estadis i al 50% el dels pavellons. El primer afectat serà el Mallorca. Son Moix podrà acollir diumenge contra el Barça al voltant de 15.375 espectadors. Els socis tenen l’entrada garantida i ara el club fa feina per calcular quanta de la gent que ha comprat una entrada per al partit podrà assistir al camp i quanta no podrà entrar.
En tot cas, els espectadors majors de 12 anys que vagin al partit ho hauran de fer amb el certificat de vacunació o amb el resultat d’una PCR negativa. I tothom, per suposat, amb mascareta.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval