Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La convocatòria publicada el 2022 no va exhaurir el crèdit disponible i, per tant, s'hi destinarà els 9,8 milions d'euros de romanent
El Govern tornarà a convocar les subvencions per a la modernització i la innovació en la higiene i en la neteja dels establiments d’allotjament turístic, destinades a la compra de mecanismes d’elevació de llits, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, finançat per la Unió Europea Next Generation EU.
Es tracta de la convocatòria per instal·lar llits elevables que l’anterior govern va publicar el 2022. Aquesta convocatòria no va exhaurir el crèdit disponible i, per tant, ara es tornarà a convocar per 9,8 milions d’euros.
El portaveu del Govern, Antoni Costa, ho ha explicat després de la roda de premsa de Consell de Govern. “La convocatòria es va treure per l’anterior Govern per 15 milions d’euros, i només s’han utilitzat 5,1 milions d’euros. En conseqüència, aquest romanent de 9,8 milions d’euros el tornam a treure perquè els allotjaments turístics s’hi puguin acollir”, ha destacat.
A la vegada també, el calendari d’implementació dels mecanismes d’elevació de llits arriba fins a l’any 2028.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061