Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

El nou sistema de finançament s'ha aprovat amb el vot contrari del PP, que creu que arriba amb un 25% menys de pressupost
El Govern transferirà cada any 1,5 milions d’euros per pagar les 114 places de dependència que gestiona el Consell de Menorca. Aquesta transferència s’ha aprovat aquest dilluns al ple extraordinari del Consell.
El Govern s’ha compromès a transferir anualment aquesta quantitat, en lloc de signar un conveni de col·laboració anual. D’aquesta manera, s’assegura la quantitat i se n’agilitza el tràmit.
El nou sistema de finançament s’ha aprovat amb el vot contrari del PP, que diu que s’ha gestat amb presses, de manera opaca i que, a més, arriba amb un 25% menys de pressupost.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç