Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
El nou sistema de finançament s'ha aprovat amb el vot contrari del PP, que creu que arriba amb un 25% menys de pressupost
El Govern transferirà cada any 1,5 milions d’euros per pagar les 114 places de dependència que gestiona el Consell de Menorca. Aquesta transferència s’ha aprovat aquest dilluns al ple extraordinari del Consell.
El Govern s’ha compromès a transferir anualment aquesta quantitat, en lloc de signar un conveni de col·laboració anual. D’aquesta manera, s’assegura la quantitat i se n’agilitza el tràmit.
El nou sistema de finançament s’ha aprovat amb el vot contrari del PP, que diu que s’ha gestat amb presses, de manera opaca i que, a més, arriba amb un 25% menys de pressupost.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat