Tornen a tombar contruccions il·legals al poblat de Son Banya, a Palma
La intervenció conjunta de la Policia Nacional i la Policia Local de Palma ha acabat, de moment, amb la detenció d'un presumpte narcotraficant
Es construiran noves aules per a Educació Primària, una cuina-menjador, un gimnàs, dues sales polivalents i una biblioteca
224
La Conselleria d’Educació i Universitats, a través de l’Institut Balear d’Infraestructures i Serveis Educatius (IBISEC), ha tret a licitació les obres d’ampliació i reforma del CEIP Sant Miquel de Son Carrió.
Les actuacions es començaran a executar una vegada acabat el període lectiu, i tenen un termini d’execució de 12 mesos. El pressupost previst per a l’obra és de 3.098.315,16 euros, als quals s’han de sumar 15.727,43 euros per a la gestió de residus.
El projecte preveu la construcció d’un edifici destinat a centre d’Educació Primària d’una línia (amb sis unitats), una cuina-menjador, un gimnàs, dues sales polivalents i una biblioteca que es distribuiran entre l’edifici existent i l’ampliació.
El nou edifici es construirà a la parcel·la A, tendrà forma allargada i acollirà l’ampliació de l’aulari. A la parcel·la B, hi haurà diferents volumetries i aquesta acollirà la cuina-menjador, una aula polivalent i el gimnàs i pati cobert amb accés directe al pati enjardinat.
A més, també hi haurà un pati entre l’edifici existent i el nou aulari. L’edifici existent, que es rehabilitarà, acollirà l’administració, una aula polivalent i la biblioteca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La intervenció conjunta de la Policia Nacional i la Policia Local de Palma ha acabat, de moment, amb la detenció d'un presumpte narcotraficant
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats