Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Les actuacions tenen un pressupost de 952.287,20 euros i el seu termini d’execució és de 10 mesos
120
La Conselleria d’Educació i Universitats ha tret a licitació les obres de construcció del nou gimnàs del CEIP Pere Cerdà de Sóller. Aquestes obres tenen un pressupost de 952.287,20 euros i un termini d’execució de 10 mesos.
L’edifici projectat per part de l’Institut Balear d’Infraestructures i Serveis Educatius (IBISEC) té forma rectangular amb dos cossos diferents. El primer cos conté la sala principal mentre que l’annex es destina a usos secundaris, com són dos vestidors amb cabines de banys, un bany adaptat independent i un recinte d’instal·lacions.
El gimnàs s’ubicarà en un dels límits del pati donant, per una part, accés directament al pati i, per l’altra, donant accés a un petit pati posterior.
Amb aquestes actuacions, també està previst pavimentar de nou el pati amb una llosa de formigó, es reconduiran les aigües pluvials i es crearà una zona amb arbrat per garantir zones d’ombra al pati.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals