El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Les actuacions tenen un pressupost de 952.287,20 euros i el seu termini d’execució és de 10 mesos
134
La Conselleria d’Educació i Universitats ha tret a licitació les obres de construcció del nou gimnàs del CEIP Pere Cerdà de Sóller. Aquestes obres tenen un pressupost de 952.287,20 euros i un termini d’execució de 10 mesos.
L’edifici projectat per part de l’Institut Balear d’Infraestructures i Serveis Educatius (IBISEC) té forma rectangular amb dos cossos diferents. El primer cos conté la sala principal mentre que l’annex es destina a usos secundaris, com són dos vestidors amb cabines de banys, un bany adaptat independent i un recinte d’instal·lacions.
El gimnàs s’ubicarà en un dels límits del pati donant, per una part, accés directament al pati i, per l’altra, donant accés a un petit pati posterior.
Amb aquestes actuacions, també està previst pavimentar de nou el pati amb una llosa de formigó, es reconduiran les aigües pluvials i es crearà una zona amb arbrat per garantir zones d’ombra al pati.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle