Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
3,5 milions d'euros es destinaran a apujar els sous d'aquests mestres
Professor donant classe a una aula./EUROPA PRESS
125El Govern ha aprovat aquest dilluns l’increment salarial del dos per cent per al professorat de l’ensenyament concertat per als anys 2022 i 2023.
El Consell de Govern ha autoritzat al conseller d’Educació i Formació Professional a tramitar l’expedient de despesa per un import de 3,5 milions d’euros per a 2022 i de 2,1 milions d’euros per a 2023. Això es carregarà als pressupostos generals de la Comunitat Autònoma i serà per als docents dels centres concertats.
Segons ha explicat el portaveu de l’Executiu autonòmic, Iago Negueruela, els 3,5 milions d’euros s’afegeixen als 12,7 milions destinats al professorat dels centres públics. Això suposa un total de 16,3 milions d’euros.
Prop de 19.400 docents de les Illes es beneficien d’aquest increment. 15.400 treballen a centres públics i 4.000 a centres concertats.
Aquest projecte ha d’autoritzar-lo el Consell de Govern. Qualsevol expedient de despesa per part de les entitats que integren el sector públic empresarial i fundacional necessita aquesta autorització. Sempre que els expedients parlin d’obligacions econòmiques per a l’entitat que siguin superiors a 500.000 euros.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
El conductor, el qual compta amb diversos antecedents, va fugir després de l'accident, tot i que finalment es va lliurar diumenge davant la Policia Local