Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Marc Pons posa com a exemple l'operació tornada duita a terme fa uns mesos arran de la fallida de Thomas Cook
El Govern posa damunt la taula la necessitat de facilitar el retorn als seus països d’origen als turistes que són a les Balears en aquests moments, i posa com a exemple l’operació tornada duita a terme fa uns mesos arran de la fallida de Thomas Cook.
El conseller de Mobilitat i Habitatge, Marc Pons, ha anunciat des de Menorca aquest diumenge que les administracions fan feina en un pla per a garantir la tornada dels turistes als seus països d’origen.
El Consell de Menorca denuncia que la restricció del 50% en el transport aeri i marítim és insuficient. Per això, torna a demanar el tancament absolut de les vies d’entrada o la restricció màxima dels accessos. A l’aeroport de Menorca en temporada baixa hi ha de mitjana 12.800 places d’entrades i sortides setmanals. Les administracions creuen que el decret de l’estat d’alarma és necessari per evitar que propagui el Covid-19.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general