Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
En aquests dies mig miler d'embarcacions fondegen fora de port en aigües d'Eivissa i Formentera
Els grups ecologistes continuen denunciant la situació “alarmant” que pateixen els fons marins de les Pitiüses per culpa dels fondejos de iots. Si durant aquests dies hi ha 500 embarcacions fora de port en aigües d’Eivissa i Formentera, l’any passat la Conselleria de Medi Ambient va interposar només 14 denúncies per fondejar damunt posidònia.
Davant la demora del Govern per aprovar el decret que blindarà la protecció de les praderies, el GEN valora la implicació de les institucions locals per lluitar contra el fenomen dels fondejos massius. D’altra banda, a les aigües del parc natural de ses Salines estan prohibides les activitats lúdiques, però encara es veuen comportaments no permesos. Ara bé, els ecologistes creuen que la protecció del parc ha desplaçat moltes embarcacions a altres indrets.
Demà dijous, Greenpeace enviarà la seva nau Esperanza a Eivissa. L’embarcació més gran de l’organització ecologista passarà tres dies a l’illa per exigir la protecció del litoral.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari