Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L'Executiu augmenta: les més greus poden ser d'entre 20.000 a 200.000 euros
La temporada alta és a tocar, i les institucions ja preparen la campanya d’inspeccions a la mar per detectar irregularitats. Responsables de la Conselleria de Mobilitat, juntament amb membres de la Degelació del Govern, Costes, Guàrdia Civil, APEAM, Autoritat Portuària i Salvament Marítim s’han reunit avui per engegar la segona campanya conjunta de lluita contra els xàrters nàutics il·legals.
La temporada passada es tramitaren 64 expedients sancionadors, el triple que els interposats la temporada 2019.
L’import de les sancions per les diverses infraccions, en alguns casos, s’han duplicat. Les infraccions lleus van de 120 a 2.000 euros; les greus, de 2.000 a 20.000 euros; i les molt greus, de 20.000 a 200.000 euros. El missatge de la Conselleria de Mobilitat és que cometre il·legalitats a la mar surt car.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida