La pintada de la catedral de Santiago passarà per una segona fase de neteja, després d’un primer intent, per eliminar-la, sense èxit. La figura de marbre ha estat dibuixada amb un grafit blau emulant un dels membres de Kiss, la banda nord-americana de rock dur.
Les autoritats estan revisant les càmeres per intentar identificar els autors dels fets, que podrien enfrontar-se a una multa d’entre 6.000 i 150.000 euros. La zona s’ha protegit amb una tanca per evitar més mals.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros