Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Exercicis aeris, dansa i jocs malabars han recorregut durant 6 mesos un total de 135 ciutats espanyoles
El Gran Circ Acrobàtic de la Xina va tancar anit a Eivissa la seva gira per Espanya. L’auditori de Can Ventosa va ser l’escenari d’aquesta darrera funció, carregada d’emoció i d’un virtuosisme tècnic que ha captivat el públic d’arreu del país.
Minuts abans de les 8 del vespre l’expectació a l’auditori de Can Ventosa ahir era màxima. I una vegada més, l’espectacle d’aquesta companyia de quasi 70 anys d’existència no va decebre. El Gran Circ Acrobàtic de la Xina s’acomiadava de la seva gira per Espanya amb una funció que fusiona la tradició mil·lenària amb la narrativa moderna i amb més de 30 artistes sobre l’escenari.
Exercicis aeris, dansa i malabars que durant 6 mesos han recorregut un total de 135 ciutats espanyoles i que anit varen dir “fins aviat” des d’Eivissa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital