Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'Ajuntament demanarà a Patrimoni que s'hi puguin introduir modificacions
El Gremi de Margers es fa creus de la mala qualitat, segons expliquen, amb què s’ha aixecat aquest mur, comanat per l’Ajuntament de Valldemossa i situat poc abans d’entrar al nucli urbà. Que això, afirmen, no és paret seca perquè no s’ha fet seguint els principis de l’ofici. “És un nyarro”, han criticat.
A més, el troben perillós per als vianants. El paretó de l’altre costat, igual. És inestable i, de fet, un cotxe hi va pegar i ja n’ha esboldregat un tram.
A més d’intrusisme, el Gremi denuncia que la part superior s’ha fet amb fragments i no amb peces senceres.
L’Ajuntament de Valldemossa diu que demanaran al departament de Patrimoni del Consell que els permeti fer una rectificació i afegir-hi una esquena d’ase.
La institució afirma que estudiaran el cas quan els arribi la petició formal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions