Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Preveu ampliar la cartera d'hotels a les Illes Balears
Malgrat la caiguda de vendes d’un 60 per cent l’any passat a causa de la pandèmia i perdre 137 milions d’euros, el grup Barceló assegura que la seva situació financera és sòlida. Després de la venda de l’hotel Formentor, no preveu desfer-se de més actius a les Illes sinó al contrari, sumar més hotels a Mallorca i Menorca d’aquí a poc. Les previsions per a la temporada turística d’enguany són encara complicades. No preveuen una recuperació dels ingressos del 2019 fins a l’any 2024.
Respecte a l’anunci ahir de Boris Johnson d’obrir el turisme a l’exterior a partir del 17 de maig, afirma que és una bona notícia tenir una data i espera un bon comportament del turisme britànic. Recorden que el sector necessita ajudes directes com han tengut a altres països i no te previst realitzar cap ERO.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat