Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
El pròxim concert que faran a Mallorca serà a Artà el pròxim mes d'abril
Els catalans MANEL ompliren anit el Teatre Principal de Palma. Amb les entrades exhaurides, el quartet va oferir el primer concert de la seva nova gira del disc “Per la bona gent”.
També hi hagué cançons dels altres discos, amb una posada en escena especial, amb el disseny d’il·luminació i la utilització de sintetitzadors com a protagonistes.
El concert va experimentar problemes de so a l’inici i va haver de ser interromput uns minuts. La banda hagué de tornar a començar l’espectacle. Manel tornaran a actuar a Mallorca el pròxim mes d’abril. Serà a Artà.
Manel arriba al Teatre Principal amb les entrades exhaurides
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora