Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La Fundació Vodafone Espanya els ha premiat com els millors en la categoria de 9 a 12 anys
Els alumnes del grup ‘Els Aquàtics’ de cinquè A del col·legi s’Olivera, de Santa Eulària, han guanyat el concurs nacional ‘SuperReto Digicraft’ convocat per la Fundació Vodafone Espanya. Ho han fet amb el seu projecte anomenat ‘Crearboleitor’.’Els Aquàtics’ han guanyat el primer premi destacant per sobre dels 600 centres de tot l’Estat que s’hi han presentat.
L’objectiu d’aquest concurs és despertar l’interès dels alumnes en el món digital. Enguany el tema principal ha estat ‘Acció pel Planeta’, tots els participants han presentat solucions a problemes mediambientals com l’extinció de les espècies, la contaminació o els incendis forestals, com és el cas del ‘Crearboleitor’, un robot que planta arbres utilitzant intel·ligència artificial per reconèixer la matèria orgànica.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13