Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
La Fundació Vodafone Espanya els ha premiat com els millors en la categoria de 9 a 12 anys
Els alumnes del grup ‘Els Aquàtics’ de cinquè A del col·legi s’Olivera, de Santa Eulària, han guanyat el concurs nacional ‘SuperReto Digicraft’ convocat per la Fundació Vodafone Espanya. Ho han fet amb el seu projecte anomenat ‘Crearboleitor’.’Els Aquàtics’ han guanyat el primer premi destacant per sobre dels 600 centres de tot l’Estat que s’hi han presentat.
L’objectiu d’aquest concurs és despertar l’interès dels alumnes en el món digital. Enguany el tema principal ha estat ‘Acció pel Planeta’, tots els participants han presentat solucions a problemes mediambientals com l’extinció de les espècies, la contaminació o els incendis forestals, com és el cas del ‘Crearboleitor’, un robot que planta arbres utilitzant intel·ligència artificial per reconèixer la matèria orgànica.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes