Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Els 18 músics amb 30 instruments sonaren dins la setena edició del Festival Pedra Viva de Ciutadella
Una trentena d’instruments de percussió i 18 músics: tots plegats en un espai màgic: Líthica. Això és el que sonà la nit de dimecres a Ciutadella a mans del grup de fòlk Coetus. El nom de l’orquestra significa unió, i de fet, es va crear amb l’objectiu de reunir diversos tipus d’instruments per experimentar en sonoritat.
‘De banda en banda’ és el seu nou disc. Un projecte que, després de deu anys, no només inclou la tradicional música ibèrica, sinó que, com a novetat, incorpora instruments harmònics i melòdics.
El concert s’inclou dins la setena edició del Festival Pédra Viva, que cada estiu situa actuacions de música, dansa i teatre a l’escenari de les pedreres de Líthica. Un lloc que, ja per si mateix, crea màgia i música.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre