Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
71
El grup de suport a Valtònyc crida a concentrar-se a les places dels ajuntaments dels pobles de Mallorca dissabte a les 19.00 hores. És una de les accions acordades aquest dimecres en la reunió d’urgència d’aquest moviment de suport al jove raper al casal Can Alcover de Palma. Una trobada en què també s’ha anunciat que aquest dijous al migdia es faran foguerons i glosats al campus de la UIB i que al vespre es cantaran cançons seves a la plaça de Cort.
Així mateix, els activistes en contra de la condemna a presó de Josep Miquel Arenas volen organitzar una concentració multitudinària a Palma dissabte 17 de març així com un macroconcert.
També s’ha decidit crear una nova caixa de resistència per pagar les despeses judicials de la defensa del raper ja que l’anterior va ser embargada per l’administració de justícia, han explicat fonts del moviment. En declaracions a IB3 Ràdio, Valtonyc ha dit estar “commmocionat” davant el suport que ha rebut en les darreres hores i els actes que s’organitzen en favor seu.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu