El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Salvatge Cor i Marala han estat alguns dels guardonats
El Teatre Xesc Forteza de Palma ha acollit la tercera edició dels Premis Enderrock a la música balear. La crítica ha premiat l’àlbum ‘Bruixes’ del grup Salvatge Cor amb el premi a millor disc de l’any. ‘A trenc d’alba’, de Marala, ha aconseguit el premi a millor disc revelació. I Joana Gomila i Laia Vallès, pel seu disc ‘Paradís’, han estat guardonades amb el premi especial.
La crítica ha volgut reconèixer aquest any la carrera professional del cantant Llorenç de Santamaría, a qui han guardonat amb el premi a la seva trajectòria. Mentre que Miquela Lladó ha rebut el premi honorífic.
Pel que fa al premi per votació popular, Xanguito és el grup que en té més nominacions.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres