S'ha fet un recorregut musical per peces de cambra per a corda
L’orquestra de corda del Grup Filharmònic de l’Ateneu de Maó ha debutat aquest dissabte a la Sala Polivalent Albert Camus de Sant Lluís. L’orquestra, dirigida per Tomàs Rosselló, ha oferit un viatge musical de peces de cambra per a corda, amb obres de Bach, Jean Sibelius i Gustav Holst entre altres clàssics. La formació aplega una vintena d’intèrprets, tots ells músics amateurs de diferents punts de l’illa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa