L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El grup es prepara per a un gran concert de presentació a la Sala Assaig el proper dia 29 de desembre.
“Déjame vivir” és el primer single del nou àlbum de los Primos, que du per nom “Libremente”. La banda mallorquina de rumba estrena disc gairebé un any després de la mort en un accident de trànsit del seu líder, el jove Moisés de Pablo, conegut com ‘Moi”. Aquest àlbum, amb 14 cançons, és tot un homenatge a ell.
El grup es prepara per a un gran concert de presentació a la Sala Assaig el proper dia 29 de desembre, on hi haurà actuacions sorpresa i on es recordarà la figura d’aquest músic mallorquí.
Ramón Giménez ‘El Brujo’, guanyador d’un Grammy, ha produït el disc. La família de Moisés de Pablo, present a l’acte, ha avançat que hi ha moltes cançons inèdites guardades.
De moment ja podem gaudir d’aquest treball amb catorze cançons que desprèn rumba i que es mescla amb altres estils com el rock, punk, blues, rap, reggae i ska.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues