Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
El grup es prepara per a un gran concert de presentació a la Sala Assaig el proper dia 29 de desembre.
“Déjame vivir” és el primer single del nou àlbum de los Primos, que du per nom “Libremente”. La banda mallorquina de rumba estrena disc gairebé un any després de la mort en un accident de trànsit del seu líder, el jove Moisés de Pablo, conegut com ‘Moi”. Aquest àlbum, amb 14 cançons, és tot un homenatge a ell.
El grup es prepara per a un gran concert de presentació a la Sala Assaig el proper dia 29 de desembre, on hi haurà actuacions sorpresa i on es recordarà la figura d’aquest músic mallorquí.
Ramón Giménez ‘El Brujo’, guanyador d’un Grammy, ha produït el disc. La família de Moisés de Pablo, present a l’acte, ha avançat que hi ha moltes cançons inèdites guardades.
De moment ja podem gaudir d’aquest treball amb catorze cançons que desprèn rumba i que es mescla amb altres estils com el rock, punk, blues, rap, reggae i ska.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució