Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    
    
    
        
Desavinences amb l'anterior propietari, el grup Baraka, l'han empès a fer la passa
                            
                            El grup empresarial RIU ha posat a la venda la zona comercial d’una de les seves principals apostes en el pla d’expansió de la companyia. Es tracta de l’edifici Espanya, a Madrid, on l’empresa té previst construir-hi hotel de luxe.
Desavinences amb l’anterior propietari de l’edifici, el grup murcià Baraka, l’han empès a fer la passa. A través d’un comunicat, RIU ha anunciat que ja manté converses amb un grup inversor. Prèviament, Baraka havia anunciat una demanda a RIU per incompliment de contracte. Reclama, a més, com a mesura cautelar, la paralització de les obres.
RIU assegura que Baraka menteix i que l’acord de compravenda de l’edifici no li atorgava el dret a compra de la zona comercial, de 15.000 m2, sinó que, simplement, li donava un mandat de representació per a fer d’intermediari amb un futur comprador. Un mandat, diu l’empresa, que Baraka no ha complit.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
                        
                    S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes