L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Les descàrregues que es facin a la plataforma musical Bandcamp seran a benefici de Mallorca Sense Fam i 3 Salut Mental
El grup mallorquí Salvatge Cor fa una crida als seus seguidors perquè els ajudin a completar la lletra d’una de les seves cançons amb l’experiència viscuda durant el confinament. Un cop acabada, les descàrregues que es facin a la plataforma musical Bandcamp seran a benefici de Mallorca Sense Fam i 3 Salut Mental.
Se sent un trosset de “Vorals” el nou treball de Salvatge Cor. La pandèmia, el confinament… han suposat mesos difícils, estranys, de caure a l’abisme… ja tenen la tornada escrita, però demanen ajuda.
Aquesta iniciativa és solidària, perquè un cop la maqueta estigui enllestida i la cançó es pugui descarregar, tots els guanys seran per a dues associacions sense ànim de lucre.
Volen involucrar-hi la gent, els seus fans i seguidors, que els contin els seus neguits, les pors viscudes durant aquest temps impensable que ens ha tocat viure.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues