La guanyadora ha estat Patricia Escudero, de només 20 anys
Avui s’ha celebrat el primer Campionat de Cuina Vegana de les Illes. S’hi han presentat 8 plats dolços i salats d’alguns dels millors cuiners i cuineres de les Illes. L’objectiu és contribuir a promoure aquests tipus de plats, no només entre els vegans sinó també els carnívors. La guanyadora, curiosament, ha estat la participant més jove del certamen.
El jurat, format per cuiners, periodistes i experts culinaris no ho ha tengut fàcil. Els plats salats i dolços anaven i venien i ells han hagut de valorar aspectes com la presentació, l’originalitat, la neteja del plat o el sabor.
La guanyadora ha estat la participant més jove. Patricia Escudero, del restaurant Bon Lloc, se n’ha duit el primer premi. La seva proposta: una semiesfera de xocolata blanca i taronja i un pambao oriental.
L'objectiu que persegueix és desbloquejar sòls urbans i urbanitzables per ampliar l'oferta d'habitatges