Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

L'organitzador és el Fòrum de la Societat Civil
El primer Congrés de Turisme de la Societat Civil ha reunit uns 200 participants per debatre sobre com aconseguir que el turisme d’avui no posi en risc el futur mediambiental, social i econòmic de les Illes. Bona part dels ponents aposten clarament pel decreixement.
El GOB ha criticat les contradiccions entre el discurs del Govern i les polítiques que du a terme.
Els hotelers accepten els límits al creixement, però asseguren que fan falta dades més fiables i neguen que la saturació de les infraestructures sigui a causa únicament del turisme.
El Congrés debat un document amb 350 propostes concretes. Una vegada consensuat, es presentarà a les institucions i les entitats de les Balears.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"