Els fusters adverteixen del retrocés de la persiana, en favor del vidre i l’alumini
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Sembla que el foc començà dins la sala de màquines en el sistema d'aire condicionat
Aquest dissabte les flames d’aquesta embarcació, d’uns 6 milions d’euros, captava l’atenció de la platja des Trenc. Fins a les 21.30 no van poder controlar el foc. Minuts després, Salvament Marítim i el Grup Especialitzat d’Activitats Subaquàtiques de la Guàrdia Civil començaven a remolcar-lo cap a la badia de Palma però sense èxit. De fet, Salvament Marítim ha assegurat a IB3 Notícies que el iot enfonsat a 50 metres es convertirà en un derelicte.
Segons l’empresa de xàrters que gestionava l’embarcació, sembla que el foc començà dins la sala de màquines en el sistema d’aire condicionat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Els quiosquets denegats es tramiten com a concessions, no per la via d'autoritzacions