Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Una vegada feta la catalogació d'elements estaran protegits i es crearan rutes per visitar aquests indrets
Un dels 15 estudis que es duran a terme dins el IV Pla de Fosses és una catalogació d’elements i llocs rellevants per a la memòria democràtica. Dins els pròxims mesos es donarà inici a aquest projecte, que protegirà centenars d’elements, com els nius de metralladores o la casa d’Emili Darder, darrer batle republicà de Palma.
Avui dia, centenars d’elements i llocs que varen tenir un paper en la Guerra Civil continuen desprotegits a les Illes. Ara el IV Pla de Fosses començarà una catalogació per protegir aquests elements des del punt de vista de la memòria democràtica. Camps de concentració, la casa d’Emili Darder o els nius de metralladores són elements que es preveuen dins aquesta catalogació.
A Alcúdia, per exemple, hi ha una desena de nius de metralladora que fins ara no s’han protegit ni per part de l’Ajuntament ni per part del Govern.
Una vegada feta la catalogació d’elements estaran protegits i es crearan rutes per visitar aquests indrets.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals