Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

L'objectiu és recuperar l'esplendor de l'entorn del Santuari que creà el germà Marià Ripoll durant els anys 50
El jardí Natural de Lluc acull prop de 300 espècies de plantes que podem trobar a la Serra de Tramuntana. Algunes endèmiques com la peònia, i altres de singulars com el Teix, que necessiten entorns humits per sobreviure.
Per descobrir plantes com aquestes, el Santuari té damunt la taula el projecte de construcció d’una aula de la Natura, per reforçar i mostrar els equilibri natural de la Serra, basats en quatre eixos; La conexió interna, la solidaritat amb l’entorn, el caire natural i el sentiment espiritual.
Està pensat principalment per grups escolars, perquè puguin experimentar l’entorn de la Serra. El projecte contempla adaptar part de l’itinerari per a persones amb mobilitat reduida.
El projecte necessita finançament, actualment compten amb l’ajuda de donatius i la Fundació la Caixa.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç