Ferit per una arma blanca a Capdepera
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
L'objectiu és recuperar l'esplendor de l'entorn del Santuari que creà el germà Marià Ripoll durant els anys 50
El jardí Natural de Lluc acull prop de 300 espècies de plantes que podem trobar a la Serra de Tramuntana. Algunes endèmiques com la peònia, i altres de singulars com el Teix, que necessiten entorns humits per sobreviure.
Per descobrir plantes com aquestes, el Santuari té damunt la taula el projecte de construcció d’una aula de la Natura, per reforçar i mostrar els equilibri natural de la Serra, basats en quatre eixos; La conexió interna, la solidaritat amb l’entorn, el caire natural i el sentiment espiritual.
Està pensat principalment per grups escolars, perquè puguin experimentar l’entorn de la Serra. El projecte contempla adaptar part de l’itinerari per a persones amb mobilitat reduida.
El projecte necessita finançament, actualment compten amb l’ajuda de donatius i la Fundació la Caixa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
S’han decomissat més de mig miler de plantes de marihuana
L'Institut d'Estudis Baleàrics crea 35 adhesius per xatejar amb l'objectiu de fomentar la llengua entre els joves