Segueix en estat greu a causa d’una baralla el resident de Formentera
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
A la vista prèvia celebrada aquest divendres no hi ha hagut acord entre les parts
Sense acord. Així ha finalitzat la vista prèvia celebrada aquest divendres a la secció segona de l’Audiència Provincial de Palma. L’acusat ha arribat als jutjats davant una gran espectació mediàtica. La fiscal i els advocats de l’acusació i la defensa no han aconseguit l’acord de conformitat en els moments previs a l’hora fixada per a l’inici de la sessió, i per tant, definitivament, el judici ha quedat fixat per als dies 14 i 15 de juliol.
El metge intensivista de l’Hospital Mateu Orfila de Maó, de 45 anys, va ser detingut l’any 2018. Segons l’escrit d’acusació, entre els anys 2016 i 2018 hauria col·locat dispositius d’enregistrament d’imatges a l’interior dels vestidors i dels banys femenins de la Unitat de Cures Intensives de l’hospital. D’aquesta manera, hauria captat imatges d’almanco 95 víctimes.
A la sortida dels jutjats, només ha volgut atendre els mitjans per confirmar que li agradaria demanar disculpes a les víctimes. El fiscal demana per a ell més de 10 anys de presó pel delicte de descobriment i revelació de secrets, a més de la seva inhabilitació durant altres 10. També que pagui prop de 220.000 euros en concepte de multes i indemnitzacions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca