Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Foren enxampats amb quasi 3 tones de resina d'haixix que hauria tengut un cost al mercat de 20 milions d'euros
No hi ha hagut conformitat en la vista prèvia celebrada avui a l’Audiència contra els 14 acusats de narcotràfic per tancar un acord amb la fiscalia i evitar el judici. Només cinc dels acusats eren partidari de reconèixer els fets i acceptar penes que, en alguns casos, suposaven l’expulsió del país. Per tant, s’ha fixat la data del judici, que tendrà lloc entre el 6 i el 9 de febrer. En total, el fiscal reclama condemnes que sumen 77 anys de presó.
Els fets es remunten al passat 3 de febrer. El centre de Coordinació de Vigilància Marítima de la Guàrdia Civil alertà de la ruta sospitosa d’una embarcació que provenia del nord d’Àfrica. Agents de l’Institut Armat arribaren a Cala Mestella, i allà detengueren deu persones que descarregaven els fardells de l’embarcació cap a furgonetes. Eren 67 paquets que contenien gairebé 3 tones de resina d’haixix, que al mercat haurien tengut un valor de 20 milions d’euros.
Mentre desembarcaven la droga, quatre dels narcotraficants fugiren a tota velocitat en una llanxa planejadora. La Guàrdia Civil els va perseguir per mar i aire i els va poder enxampar al cap de Palos, a Cartagena, en acabar-se el combustible de l’embarcació.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061