Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

El jutge belga ha ajornat fins al 4 de desembre la vista sobre l’extradició de Carles Puigdemont i els quatre exconsellers catalans perquè preparin les seves al·legacions. 10 dies després el jutge decidirà si els extradeix com ha demanat la Fiscalia de Brussel·les. La decisió del jutge coincidirà amb la campanya electoral del 21 de desembre
Fins a mitjans de desembre el jutge de primera instància no decidirà si extradeix Carles Puigdemont i els quatre exconsellers com demana la Fiscalia de Brussel·les. La sessió d’avui, celebrada a porta tancada, ha durat una hora on el fiscal ha demanat l’extradició per rebel·lió, sedició, malversació i desobediència, però ha descartat el delicte de prevaricació.
Ni Puigdemont ni els exconsellers han intervengut ni tampoc s’han deixat veure per la premsa.
El jutge els ha tornat a citar per al pròxim 4 de desembre. Vol prendre’s més temps per estudiar el cas i dóna més temps als acusats per preparar les seves al·legacions. Dia 4 se celebrarà una nova vista, i deu dies després, prendrà una decisió. Una decisió que coincidirà en plena campanya electoral i que es podrà recórrer en dues instàncies més i perllongar dos mesos el procés.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç