El jutge degà d’Eivissa, Sergio González, critica que encara no s’hagi acabat el nou edifici dels Jutjats d’Eivissa i que no tengui aparcament per als jutges. Es va inaugurar l’any 2019, però va quedar un 40 per cent de l’obra per executar-se. Quan va visitar les instal·lacions en 2021 la qui llavors era ministra de Justícia, Pilar Llop, va anunciar que aquesta segona fase estaria acabada en 2023, però el termini no s’ha complit. Això obliga a tenir els jutjats de primera instància al Cetis, un fet que implica pagar un lloguer.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa