Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El Tribunal Suprem serà qui decidirà quin és el competent per continuar la investigació
El jutge de l’Audiència Nacional, Ismael Moreno, que investiga el cas Koldo, ha rebutjat cedir la investigació del cas a la Fiscalia Europea i l’ha elevat al Tribunal Suprem perquè decideixi quin dels dos és el competent per continuar la investigació. El cas investiga l’adjudicació de contractes públics en plena pandèmia, incloses les adjudicacions a les Canàries i les Balears, en els quals es podrien veure compromesos fons europeus.
En una interlocutòria, el jutge ha plantejat una qüestió de competència entre ambdues institucions, de tal manera que serà la sala penal del Tribunal Suprem quin dels dos prosseguirà amb la investigació. Ismael Moreno considera que els presumptes delictes investigats no perjudiquen els interessos de la Unió Europea i, d’acord amb la Fiscalia Anticorrupció, estan més afectats els interessos nacionals.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada