Les parts tenen 10 dies per presentar els escrits d'acusació contra el president del Parlament de les Illes Balears
Isaac Buj / Europa Press
361El jutge ha tancat la instrucció de la causa oberta per presumpte delicte d’odi contra el president del Parlament de les Illes Balears, Gabriel Le Senne. El magistrat ha dictat una providència en la qual dona per tancada la fase d’investigació i de recollida d’informació referent a aquesta causa, per esqueixar les fotografies d’Aurora Picornell i les Roges del Molinar durant una sessió plenària a la cambra autonòmica.
El jutge dona ara deu dies a la Fiscalia i a la resta de parts perquè formulin els escrits d’acusació si consideren que s’ha d’obrir judici o bé sol·licitin l’arxivament de la causa.
A banda de la Fiscalia, en aquesta causa estan personades les acusacions particulars de les famílies de les víctimes i l’Associació Memòria de Mallorca i dues associacions populars, el Col·lectiu Estimada Aurora i el Partit Comunista dels Pobles d’Espanya.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals